Bavaria presenteert de Eyecatcher: hét middel tegen de Oranjekoorts

Vergeet de juichcape, het brulkapje en de AH-tatoeage: Bavaria komt met het gadget waar je écht iets aan hebt dit EK. Het Lieshoutse biermerk presenteert de Eyecatcher, een oogkapje dat je beschermt tegen het fantasieloze spel van het Nederlands elftal.

Nog maar kort geleden introduceerde Bavaria het Geluksbroekje, maar die worden alweer uit de schappen gehaald. “Na het zien van de wedstrijd tegen Schotland zijn we van mening dat het Geluksbroekje niet voldoende is om Oranje aan succes te helpen; als je zó slecht voetbalt heb je veel meer nodig dan geluk. Bovendien eiste Berry van Aerle zijn eigendom terug, want de stof is afkomstig uit zijn EK-shirt uit 1988. We hebben snel iets nieuws op de markt gebracht: de Eyecatcher. Zet ‘m op, is de bijbehorende slogan.”

De Eyecatcher biedt bescherming tegen de Oranjekoorts.

De Eyecatchers worden, zo zegt Bavaria, geleverd door Sywert van Lienden. ,,We zochten iemand die tegen een zo laag mogelijke prijs een aantal miljoen kapjes kon produceren, want de behoefte daarin is na de laatste interland groot. Van Lienden heeft ons verzekerd dat hij geen winstoogmerk heeft en daar hebben we alle vertrouwen in. Het lijkt ons een eerlijke entrepreneur.”

Gratis bij twaalf blikken Bavaria 8.6

Wil je een gratis Eyecatcher scoren? Je krijgt ‘m gratis bij twaalf blikken Bavaria 8.6, zo belooft de brouwer. ,,Een dozijn blikken zwaar bier én een Eyecatcher: dat moet genoeg zijn om de komende weken geen last van Oranje te hebben.”

Deel dit artikel:
%d bloggers liken dit: